AOC Monitor CQ27G3SU 27 cali VA Curved 165Hz HDMIx2 DP
Opis
Monitor CQ27G3SU/BK
ODKRYJ SWOJE PRZEZNACZENIE
ZAKRZYWIENIE 1000R
Promień zakrzywienia 1000R w monitorach dla graczy to największa wartość zakrzywienia dostępna w monitorach, która zapewnia wiele korzyści: mniejsze zmęczenie wzroku, redukcja odblasków, większy postrzegany obraz i lepszy efekt głębi. Zanurz się głębiej w wirtualne światy otaczające Twoje pole widzenia i ciesz się ulubioną grą z perfekcyjnym oglądem sytuacji.
165HZ CZĘSTOTLIWOŚĆ ODŚWIEŻANIA
Częstotliwość odświeżania 165 Hz, znacznie przekraczająca standardowe w branży 60 Hz, sprawia, że gry są niezwykle płynne. Zrealizuj potencjał swojej karty graficznej. Zapomnij o zrywaniu klatek i rozmyciu ruchu. Poczuj, jak Twój refleks łączy się w jedno z akcją. Nigdy nie patrz wstecz.
OGRANICZENIE ODWRACANIA UWAGI PRZEZ RAMKI DO MINIMUM POZWALA UTWORZYĆ NAJLEPSZE STANOWISKO BOJOWE
Poszerz swoje pole widzenia, korzystając z wielu monitorów jednocześnie. Wąska krawędź i konstrukcja bezramkowa zapewnia ograniczenie odwracania uwagi przez ramki do minimum i pozwala utworzyć najlepsze stanowisko bojowe.
Dane techniczne
Przekątna Ekranu | 27 cali |
Pobór mocy | 46 |
WiFi | Nie |
Głębokość z podstawą | 258.8 |
Powierzchnia matrycy | Matowa |
Wysokość z podstawą | 401.9 |
Gniazda we/wy | 1 x DisplayPort |
Model | CQ27G3SU/BK |
Częstotliwość odświeżania | 165 |
Proporcje obrazu | 16:9 |
Głębokość | 95.04 |
Ilość kolorów | 16,7 mln |
Przekątna ekranu 2 | 27'' |
Jasność | 300 |
Rozdzielczość | 2560 x 1440 |
Wysokość | 367.5 |
Kamera internetowa | Brak |
Standard VESA | 100 x 100 |
Zakrzywienie ekranu | 1000 |
Kąt widzenia pionowy | 178 |
Szerokość | 605.02 |
Kąt widzenia poziomy | 178 |
Technologia podświetlania | Diody LED |
Kontrast dynamiczny | 80 000 000:1 |
Bluetooth | Nie |
Kontrast statyczny | 3 000:1 |
Typ matrycy | VA |
Certyfikaty | WEEE |
Kolor (wyliczeniowy) | Czarny |
Pivot | Nie |
Waga | 5.9 |
Wbudowane głośniki | Tak |
Czas reakcji new | 1 |
Plamka matrycy | 0.2331 |
Wbudowany tuner TV | Nie |
Ekran dotykowy | Nie |